Sunday 7 August 2011

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN

'ku mengarapkan ramadhan kali ini penuh makna, agar dapat kulalui dengan sempurna.."..cewah dah macam artis plak nak nyanyi kat sini..

Hai semua, hari ini kami Team ICT blog SMKN ACCES CENTER nak ucapkan salam ramadhan dan selamat berpuasa kepada sesiapa sahaja yang menjenguk atau 'terjatuh'  secara tak sengaja dan sengajanya kat blog kami nie.

Macam lirik lagu kat sebelah nie, setiap orang inginkan Ramdhan yang penuh makna.Tak kira lah dari segi apa pun.Mungkin Ramadhan kali ini korang berazam 'tak nak lagi ponteng puasa' atau 'Nak bersama orang yang tersayang'....Boleh jew...Tapi ingat, niat kerana ALLAH taala...bukan kerana orang lain..

Apa-apa pun, bagi kami Team ICT blog nie bersyukur kepadaNYA kerana hingga ke hari ini masih lagi berpeluang mengupdate, mengemaskini blog dan membuat muka baru bagi blog kitorang nie.Walaupun banyak halangan yang datang, tapi kami tetap juga meluangkan masa untuk mengupdate dan meletakkan entry-entry yang agak best jugak lah untuk tatapan follower-follower dan kepada viewer di luar sana :) So, terima kasih la banyak-banyak kepada korang pembaca setia blog nie.

Akhir sekali, Jalankanlah ibadah puasa nie dengan otak yang cerdas,hati yang ikhlas, dan jiwa yang mantap.

kena happy macam mamat kat atas nie :)







0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment